כמידי שנה לקראת הימים הנוראים משלחת מיוחדת של הנהלת המרכז יצאה למסע חיזוק הקהילות

המשלחת בראשות הרב אריה גולדברג מנכ"ל המרכז והרב אברהם אבא טורצקי מזכיר מועצת רבני אירופה ובהשתתפות הרב אברהם יוסף מרא דאתרא דחולון, ביקרה במרכזים היהודיים ובמוסדות החינוך בעיר ג'נבה שבשווייץ וכן בעיר ליון ואקס לה בן שבצרפת.

התרגשות רבה וקבלת פנים מיוחדת נרשמה במוסדות החינוך של חב"ד ג'נבה בראשותו של הרב מנדל פבזנר כאשר כל התלמידים קיבלו את פני המשלחת בשירה אדירה ולאחר מכן התכנסו בבית הכנסת המרכזי' היכל הנס' וקיימו תפילה מיוחדת להשבת החטופים לביתם ולהצלחת עם ישראל.

גם בערים ליון ואקס לה בן התאספו מאות יהודים לבתי הכנסת לקבל את פני המשלחת ושמעו דברי תורה והתעוררות.

המשלחת אף קיימה פגישות עם רבני הערים בכל מקום ובהם העלו הרבנים את בקשתם לחיזוק הקשר עם המרכז והודו על הסיוע הרב שמקבלים כל השנה כמו חלוקת ד' מינים לקהילות, חנוכיות לחנוכה, משלוחי מנות לפסח וחלוקת מצות שמורה לפסח סיוע לבניית מקוואות טהרה וכן על העמידה האיתנה שהמרכז עומד ומסייע בכל הקשור לשמירה על גדרי היהדות וההלכה.

אחד מראשי הקהילות היהודיות המרכזיות סיכם את הביקור בהתרגשות רבה ואמר כי 'דווקא בזמנים הלא פשוטים שעוברים על הקהילות היהודיות באירופה, ישנה חשיבות רבה למסע שמחזק את היהודים ומקרב את ליבם לאבינו שבשמים'.